BMW GRANDINĖS KEITIMAS 5 STEBUKLAI

Bmw grandinės keitimo kaina - Kiek kainuoja pasikeisti Bmw grandinę ir ar galima tai padaryti pigiau? Vokietis.lt - Bmw variklių meistrai - Bmw grandinės pakeitimas Kaune Vilniuje Klaipėdoje

Stebuklas Nr. 1

KĄ DARYTI, KAD BMW GRANDINĖ PO 500.000 KM BŪTŲ KAIP NAUJA?

Sakysite, kad tai neįmanoma…. Sakysite, kad tokių dalykų nebūna… Tačiau eksperimentas atliktas. Jis truko beveik 5 penkerius metus, kol būvo nuspręsta pasižiūrėti, kokia situacija, po tokios ridos su Bmw variklio grandine.

Bmw automobilis 740 2017 metų. Tačiau šis automobilis įpatingas. Kodėl? Todėl kad buvo iš anksto nuspręsta įgyvendinti tam tikras eksploatavimo ir variklio aptarnavimo sąlygas.

O jos buvo labai paprastos. Tai automobilio eksploatavimo režimas ir dvigubai dažnesnis nei gamintojo nurodytas techninio aptarnavimo laikotarpis.

Trąsos režimas – amžinybės eliksyras

Mūsų vienas geras draugas prieš 5 metus Vokietijoje nusipirko naują septintos klasės Bmw automobilį, dyzeliniu varikliu. Kadangi žino mūsų aistrą Bavarijos motorams ir eksperimantams su jais, buvo nutarta šiek tiek pakeisti gamintojo nurodytus techninio aptarnavimo reikalavimus ar rekomendacijas ( kaip vadinsi – taip nepagadinsi) ir kažkada patikrinti rezultatus.

Kadangi, mūsų draugas dirba kelių priežiūros ir statybos srityje, jau iš anksto žinojome, kad šis naujas Bmw automobilis važiuos beveik visada užmiesčio keliais, autostradomis daugiausia. To mums labai reikėjo – nes atlikti tokį bandymą, net pats Bmw gamintojas niekada nėra atilkęs.

Mes visada buvome nuomonės, kad miestas šiuolaikiniams Bmw automobilių varikliams – tai tikrų tikriausia Katorga, jeigu taip galima sužadinti Jūsų vaizduotę, kad geriau suprastumėte. O užmiesčio režimo variklio apkrovos – tai lyg poilsinė kelionė kur nors į Karibų salas.

Dabar jau turime tiesioginių įrodymų, kad Bmw variklio grandinės tarnavimo laikas ir resursas tiesiogiai priklauso nuo to, kur jis daugiausia laiko praleis – t.y. mieste ar trasoje…

Kadangi tiek naujos kartos Bmw varikliai, tiek visi kiti, turi tos pačios sudėties lydinius – tai reiškia, kad ir bet kokie bandymų rezultatai turi būti visur panašūs.

Bmw Tepalų keitimas – arba kraujo perpylimas

Tai turbūt pats geriausias palyginimas, kokį galima sugalvoti. Mūsų atveju buvo nutarta keisti tepalus ne daugiau kaip kas 10.000 km nors gamintojo rekomendacija yra kas 25.000. Čia panašu kaip tau gydytojas pasakytų apsilankyk pas mane, kai jau nebepaeisi…

Viso to tikslas maitinti variklio sistemos komponentus tepalu, kurio savybės būtų būtų nepakitusios. Arba kitaip – kad variklio tepalo savybės visada būtų tokios, lyg ką tik po tepalų keitimo.

Taigi ką turim – 500.000 km ir variklį kuriame buvo pakeisti 50 kartu tepalai. Jeigu vadovautis gamintojo patarimais – turėtume variklį, kuriame pakeisti tepalai tik 20 kartų.

Arba kitaip – turime žmogų 60 metų amžiaus, kuris atodo kai 20-metis.

Stebuklas Nr. 2

GRANDINĖS KOMPLEKTAS – TAS PAS GAMINTOJAS – SKIRTINGA KOKYBĖ

Ši situacija – tai tikrų tikriausias stebuklas. Su Bmw varikliais dirbame turbūt jau daugiau nei virš 20 metų. Praktiškai visas dalis vežamės patys iš Vokietijos tiesiai. Niekada nebuvo tokių dalykų, kad pasitaikytų broko. Bent jau mums nepasitaikė.

Prieš keletą metų, tam tikrais atvejais pradėjome leisti patiems klientams atsivežti grandinių komplektus. Pas mus reikdavo susimokėti tik už darbą.

Tačiau po tokių „geros širdies darbų“ ir kelių klientui sutaupytų eurų – pradėjo dėtis labai įdomūs dalyka. Iš 30 klientams pakeistų Bmw variklio grandinių su klientų atvežtomis dalimis – vienam nutrūko grandinė po 15.000 km. Kitam po 70.000. Trečiam po 110.000 km grandinė atrodė kaip senų kelnių guma.

Klausimas kodėl taip gaunasi? Kodėl iš pakeistų su mūsų atsivežtomis iš Vokietijos grandinėmis visi važiuoja ramiai 300.000 km, o čia prasideda jau anomalijos… ?

Ir kodėl Lietuvoje galima nusipirkti grandinių komplektą to paties gamintojo pigiau nei Vokietijoje ant 200,- Eur ? Sakysite sąmokslo teorija? Nežinau. Mes žiūrime tik į rezultatą… O rezultatas toks, koks yra…

Stebuklas Nr. 3

TRŪKO BMW GRANDINĖ – NORS NEBARŠKĖJO !

Labai dažna situacija, kai Bmw vairuotojas važiuoja tvarkingai leistinu greičiu kur nors automagistrale ir… variklis užgęsta. Bando užvesti – nesiveda. Starteris nesuka. Išsikviečia tralą, nuveža į autoservisą – ir ten pasako: Pas Jus trūko grandinė.

Žmogus netiki, pradeda visiems pažįstamiems meistrams skambinti klausinėti, ar gali taip būti? Ar gali būti, kad ne iš šio, nė iš to nutrūko Bmw variklio grandinė ir reikės keisti variklį?

Gali! Ir labai dažnai!

Dyzelinių Bmw variklių grandinių nusidėvėjimas apie save nepraneša. Viskas būna gerai ir… vieną dieną labai blogai.

Benzininių variklių grandinių nusidėvėjimas girdimas ir turi dar ne vieną simptomą, iš kurio galima spręsti ką daryti ir kaip, kad nereiktų paskui atlikti variklio keitimo.

Taigi, nusipirkote Bmw automobilį? Kažkur girdėjote, kad gali reikėti keisti Bmw grandinę? Skambinkite mums dabar. Galite užduoti bet kokį klausimą šia tema.

Turite abejonių, kad kažkas negerai su Bmw grandine? Skambinkite taip pat. Galėsime patikrinti, apžiūrėti, įvertinti, reikalingas Bmw randinės ar ne.

Stebuklas Nr. 4

SUBYRĖJO ŠLIAUŽIKLIS? LYGU VARIKLIO KEITIMUI, JEIGU…

Žinoma taip atsitinka ne visada. Bet gana tikrai dažnai. Visų pirma reiktų suprasti, kodėl lužta ir subyra Bmw grandinės šliaužikliai.

Grandinių šliaužikliai labai jautrūs susikoksavusio tepalo kietiesiems elementams, jeigu bus taip aiškiau. Apskritai apžiūrinėjant keičiamą grandinę Bmw automobiliui (ar kokiam kitam) ir pažvelgus į šliaužiklio darbinę vietą, visada galima pamatyti, kaip Bmw variklio savininkas elgėsi su tepalo keitimo intervalais, arba ant kiek jam buvo svarbi pilamo tepalo kokybė.

Ką gali padaryti subyrėjusio šliaužiklio skeveldros? Skeveldros keliauja į karterį – o ten siurblys, kuris maitina visą varikio sistemą. Tai kaip bet kuri gyva širdis. Jeigu joje atsiras trombų – ji sustos.

Dabar galime pagalvoti, kas bus, kai sustos variklio galvutės ir stūmoklinės grupės aprūpinimas pakankamu kiekiu tepalo. Kas bus kai metalas pradės trintis į metalą – galima ir taip pasakyti. Nieko gero nebus.

Bus reikalingas variklio keitimas, nes remontas būtų visiškai neracionalus, o geras variklio remontas net neįmanomas. Reikia įsidėmėti, kad tada, kai tepimo kanaluose atsiranda šiukšlių, nuolaužų, skeveldrų, drožlių ir kokso – darykite ką norite – nebus nieko gero.

Stebuklas Nr. 5

VARIKLIO GRANDINĖS KEITIMO KAINA – LIETUVIŠKI STEBUKLAI

Na ir pats įdomiausias momentas. Tai automobilių variklių grandinių keitimo kaina – su Lietuviškais turginiais išradimais.

Sakykime paprastai ir labiausiai pasitaikantys darbai, kai technologiškai grandinės keitimas reikalauja variklio išėmimo, kainuoja nuo 600-700 Eurų.

Tačiau jį galima atpiginti ir tam tikruose modeliuose jo neišiminėti. Taip atpiginti galima tam tikrų Bmw modelių grandinės keitimo darbus. Tačiau jeigu Bmw automobilis buvo sveikas, tai po tokio pinigų taupymo galima jį iš karto varyti į turgų. Dėl to tai jau ir tapo plačiai vadinama „Turginis grandinės keitimas“

Sutikite pardavinėjantiems automobilius sutaupyti 300,- yra vistiek šis tas.

Jeigu pamatytumėte, kaip keičiasi Bmw variklio grandinė neišiminėjant variklio, kur išėmimas privalomas – net nieko nesuprasdamas automobilių remonte, pasakytumėte, kad tai ne tik kad automobilio laužymas, o tiesiog tiesiogine to žodžio prasme, – išdraskymas.

REGISTRACIJA IKI 22.00h

Tel: +370 680 58880

B38 variklio grandinės keitimas
M10 variklio grandinės keitimas
S14 variklio grandinės keitimas
Bmw M40 variklio grandinės keitimas 1987–1995 1.6–1.8 L
Bmw M42 variklio grandinės keitimas 1989–1996 1.8 L
Bmw M43 variklio grandinės keitimas 1991–2002 1.6–1.9 L
Bmw M44 variklio grandinės keitimas 1996–2001 1.9 L
Bmw N40 variklio grandinės keitimas2001–2004 1.6 L
Bmw N42 variklio grandinės keitimas 2001–2004 1.8–2.0 L
Bmw N46 variklio grandinės keitimas 2004–2007 1.8–2.0 L
Bmw N43 variklio grandinės keitimas 2007–2011 1.6–2.0 L
Bmw N13 variklio grandinės keitimas 2011–2015 1.6 L
Bmw N20 variklio grandinės keitimas 2011–2017 1.6–2.0 L
Bmw B48 variklio grandinės keitimas 2015– 2.0 L
Bmw M78 variklio grandinės keitimas 1933–1950 1.2-1.9 L
Bmw M328 variklio grandinės keitimas 1936–1940 2.0-2.1 L
Bmw M335 variklio grandinės keitimas 1939–1941 3.5 L
Bmw M337 variklio grandinės keitimas 1952–1958 2.0-2.1 L
Bmw M30 variklio grandinės keitimas 1968–1994 2.5-3.5 L
Bmw M20 variklio grandinės keitimas 1977–1993 2.0-2.7 L
Bmw M88/S38 variklio grandinės keitimas 1978–1989 3.5-3.8 L
Bmw M102 variklio grandinės keitimas 1980–1982 3.2 L
Bmw M106 variklio grandinės keitimas 1982–1986 3.4 L
Bmw M50 variklio grandinės keitimas 1989–1996 2.0-2.5 L
Bmw S50 variklio grandinės keitimas 1992–1999 3.0-3.2 L
Bmw M52 variklio grandinės keitimas 1994–2000 2.0-2.8 L
Bmw S52 variklio grandinės keitimas 1996–2000 3.2 L
Bmw M54 variklio grandinės keitimas 2000–2006 2.2-3.0 L
Bmw S54 variklio grandinės keitimas 2000–2008 3.2 L
Bmw N52 variklio grandinės keitimas 2005–2015 2.5-3.0 L
Bmw N54 variklio grandinės keitimas 2006–2016 3.0 L
Bmw N53 variklio grandinės keitimas 2007–2014 2.5-3.0 L
Bmw N55 variklio grandinės keitimas 2009– 3.0 L
Bmw S55 variklio grandinės keitimas 2014– 3.0 L
Bmw B58 variklio grandinės keitimas 2015– 3.0 L
Bmw S58 variklio grandinės keitimas 2019– 3.0 L
Bmw M60 V8 variklio grandinės keitimas N.A. 1992–1996 3.0-4.0 L
Bmw M62 V8 variklio grandinės keitimas N.A. 1996–2005 3.5-4.8 L
Bmw S62 V8 variklio grandinės keitimas N.A. 1998–2006 4.9 L
Bmw S65 V8 variklio grandinės keitimas N.A. 2007–2013 4.0-4.4 L
Bmw N63 V8 turbo variklio grandinės keitimas 2008 4.4 L
Bmw S63 V8 turbo variklio grandinės keitimas 2009– 4.4 L
Bmw E41/P80[2] V8 & V10 N.A. variklio grandinės keitimas 2000–2009 2.4-3.0 L
Bmw S85 V10 N.A. variklio grandinės keitimas 2005–2010 5.0 L
Bmw S70 V12 N.A. variklio grandinės keitimas 1992–2000 5.6-6.1 L
Bmw M73 V12 N.A. variklio grandinės keitimas 1993–2002 5.4 L
Bmw N73 V12 N.A. variklio grandinės keitimas 2003–2016 6.0-6.75 L
Bwm N74 V12 turbo variklio grandinės keitimas 2009– 6.0-6.75 L

Dyzeliniai Bmw varikliai kuriuos remontuojame
Bmw B37 variklio grandinės keitimas 2012– 1.5 L
Bmw M41 variklio grandinės keitimas 1994–2000 1.7 L
Bmw M47 variklio grandinės keitimas 1998–2006 2.0 L
Bmw N47 variklio grandinės keitimas 2006–2014 2.0 L
Bmw B47 variklio grandinės keitimas 2013– 2.0 L
Bmw M21 variklio grandinės keitimas 1983–1993 2.4 L
Bmw M51 variklio grandinės keitimas 1991–2000 2.5 L
Bmw M57 variklio grandinės keitimas 1998–2011 2.5-3.0 L
Bmw N57 variklio grandinės keitimas 2008–2020 3.0 L
Bmw B57 variklio grandinės keitimas 2015– 3.0 L
Bmw M67 V8 turbo variklio grandinės keitimas 1998–2009 3.9-4.4 L

REGISTRACIJA IKI 22.00h

Tel: +370 680 58880